En Lluís feia la presentació del seu projecte pilot “The Plant Project. Urban life, green solutions”. Una manera de trobar idees per combatre la queixa extesa del sector de la planta ornamental: “Cada dia es ven menys i els preus no pugen”.
La iniciativa és donar una solució als consumidors, quan volen comprar plantes, i no saben què comprar. A més d'orientar l'elecció de la planta segons les necessitats de consum, també es vol assegurar la qualitat de la planta.
Per això treballen amb “breeders” de planta ornamental i experimenten l'adaptació de les noves plantes a les nostres condicions de clima mediterrani.
Es tracta d'acostar el món de les plantes a les persones de manera fresca, original, senzilla i fàcil.
Si voleu més informació d'aquest projecte podeu escriure a info@plantinova.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada